על קו הסיום • סופרות את הרגעים לסיום התחרות

חיים כץ No Comments on על קו הסיום • סופרות את הרגעים לסיום התחרות

תחרות לקראת סיום: תחרות מאמרי הגות לנשים של מפעל הפיס • מאות משתתפות מכל שכבות הציבור

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תחרות כתיבת מאמרי הגות לנשים של מפעל הפיס, שיצאה לדרך לראשונה לפני כחודשיים, מתקרבת לסיומה. במסגרת התחרות נקראו ציבור הנשים במגזר החל מנשים צעירות ועד נשים מבוגרות, לתחרות כתיבת מאמרי הגות בנושא 'כח המילה', הנושא הנבחר הוסכם פה אחד כמתאים ביותר לכל הגילאים.

בהשקת התחרות הציב יו"ר מפעל הפיס עוזי דיין אתגר לחברות וועדת השיפוט ולמשתתפות בהשקה, תוך כמה שנים אתן חושבות שהתחרות לנשים תעקוף את התחרות חיבורים תורניים לגברים?.
עוזי דיין הוסיף, הפרסים גבוהים בכדי שכולם ירגישו את התחרות זורמת בעורקים הפרס הראשון יעמוד על סך 25,000 ₪, הפרס השני על סך 20,000 ₪, המקום השלישי יזכה בפרס בסכום 15,000 ₪, המקום הרביעי 10,000 ₪, המקום החמישי ב-5,000 ₪.

מנהלת התחרות מציינת בסיפוק, את ההתלהבות בשטח מהמיזם המחבר את כלל המגזר הנשי לכתיבת מאמרי הגות בנושאים ערכיים וחשובים, חברות וועדת השיפוט מציינות: בזכות התחרות המון נשים יפרצו החוצה עם ההצע העשיר שיש להן בתחום.

נכון לרגע זה כבר הגיעו מאמרים רבים לשולחן המערכת. בין השולחות ניתן למצוא תלמידות, נשים נשואות ונשות חינוך לצד רבניות וסופרות מכל רחבי הארץ.

עפ"י התקנון: מאמר הגות כולל בין 3 ל-5 עמודי פוליו מוקלדים, מאמרי הגות ולא מאמרי הלכה בנושא 'כח המילה', על המאמר להתבסס על מקורות חז"ל משפיעים ודרשנים משולב בזווית אישית של כותבת המאמר. ההשתתפות היא לנשים מעל גיל 18 בלבד.

כתובת למשלוח מאמרים ת.ד. 2570 בני ברק
בכל תקופת התחרות פועל מוקד מיוחד בו ניתן לקבל מידע ומענה אנושי על הפרויקט במספר 03-9411414.



0 תגובות